Lukijat

tiistai 10. tammikuuta 2012

Vähän sitä sun tätä

Ensiksi tilasin Ultsun kaupasta näitä askartelupakkauksia, pesupöydän ja muuta kivaa. Mulla oli tarkoitus tilata noita punasipuleita enemmänkin, että virkkaan sitten pienen sipulipussin, mutta unohdin sitten lisätä niitä tilauslomakkeessa. Ehkä taisin olla niin väsyksissä, etten taas ymmärtänyt mistään mitään...Mutta kiitos Ultsulle todella nopeasta toimituksesta!!








Sitten meidän nukkekotikerhon viime vuodella oli Juhlat swap ja minä todellakin olen ollut lievästi sanoen jälkijunassa tämän swapin kanssa. Me oltiin Jaanan kanssa siinä kahdestaan. Olen jo kauan sitten saanut Jaanalta tämän naamiaissetin, joka on todella upea ja mitä tilasin Ultsulta, lähetin Jaanalle sitten nukkekodin tyttövauvan kastesetti kitin ja helistinkitti. Eli ristiäiset. Jaanalle on pientä askartelua näiden kittien kanssa. 


Mun kuvat eivät tee oikeutta sille, kuinka upea tuo mekko on luonnossa!!







Ja mä olen ollut tosi väsynyt viime aikoina tämän astman takia. Olen joutunut monta kertaa yöllä nousemaan kun yskittää niin että tukehtuu. Pari kertaa yössä Ventolinea ja lasillinen vettä päälle. Joten yöunet ovat olleet aika minimissä, nukkuisin jo seisaalteen jos joku pitelisi kiinni, joten en ole saanut muuta aikaiseksi tänään kuin lähetin Jaanalle sen paketin, Nukkekoti Kirvesmäen Annikki-mummulle lukulasit päähän ja leveästä pitsistä tein tuollaisen puseron, liimaasin ja taittelin, taittelin ja liimasin.... Toivottavasti huomenna olo olisi vähän pirteämpi, joten mä sanon jo tässä vaiheessa iltaa että Hyvää Yötä!!






2 kommenttia:

Fabiola kirjoitti...

Splendido il vestito nero e i suoi accessori. Bello anche la giacchettina in pizzo.
Ciao Faby

Ascension kirjoitti...

Que bonita toda la ropa, me encanta lo bien que le queda.
besitos ascension