Lukijat

torstai 15. maaliskuuta 2012

Kukkapylväät ja pikkujakkarat


Mulle sattu aika hassusti, kun olin heittämässä erilaisia nukkekotimatskuja ym roskiin sen takia kun me muutetaan ensi kuun aikana, ja ajattelin sitten vähän siivota mun hyllyjä. Sitten näin Marian blogissa sen kukkapylvään jonka hän oli tehnyt, ja mulla sattui olemaan niitä matskuja jo jätesäkissä menossa roskiin. Ei mulle tullut mieleenkään mitä niistä olisi voinut tehdä....ei muutaku jätesäkistä takaisin ja tekemään Marian ohjeella muutama kukkapylväs. Nämä menee mun tuleviin nukkekoteihin. Pikkujakkaran ohje löytyy täältä.







Oikeanpuoleisen kasvin olen saanut Jaanalta Joulukalenteriswapista ja vasemman puoleisen olen itse tehnyt kitistä.










1 kommentti:

Taina kirjoitti...

muutatteko isompaa asuntoon...onko kaupungi sama. Kyselee taina