Lukijat

lauantai 15. toukokuuta 2010

Mun räsymattojen tekoa nukkekotiin

On taas ollut aivan mahtavat ilmat, joten pihalla on tullut oltua koko päivän. Välillä käydään syömässä ja nuorimmainen nukkuu päikkärit ja taas pihalle. Olen nyt kahtena päivänä sitten pihalla virkannut näitä mun kesäisiä "räsymattoja" nukkekotiin.

Laitan tähän miten ne valmistuu. Lankana on ollut Novitan yksivärinen ja Vennen lanka kaksinkertaisena. Matot olen virkannut puolipylväillä.

Tässä olen saanut kaikki kolme virkattua ja yhden maton päähän sain jo hapsut laitettua.

Kaikissa jo hapsut päissä ja se on sitten tosi hidasta hommaa. Ehdin melkein tekemään yhden maton siinä ajassa kun hapsut ovat tehty ja leikattu.
Tässä vielä mattojen reunat nousevat ylös. Mutta ne suihkuteen ja laitetaan nuppineuloilla kiinni ja annetaan kuivua.


Nyt matot ovat valmiit myyntiin.

Klikkaa alla olevia kuvia niin pääset huutonetin sivuille, jossa matot ovat myynnissä.








Ei kommentteja: